Komunikat Prezesa Zarządu Alerta sp. z o.o. sp. k. w sprawie bieżących działań Firmy w czasie stanu zagrożenia epidemicznego w związku z koronawirusem COVID-19
14 marca
Zapraszamy do zapoznania się z treścią Komunikatu Prezesa Zarządu Alerta sp. z o.o. sp. k. w sprawie ogłoszonego stanu zagrożenia epidemicznego w związku z koronawirusem COVID-19.
Firma Alerta jest gotowa, aby począwszy od 16.03.2020 do odwołania prowadzić dla Państwa szkolenia online oraz w formie samokształcenia kierowanego (e-learning). Zachęcamy do stosowania w najbliższym czasie tej formy współpracy. Pozwoli to zarówno wypełnić zalecenia Ministra Zdrowia oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jak również zapewni ciągłość funkcjonowania firm naszych Klientów.
Zapewniamy, że do wszelkich działań niecierpiących zwłoki, a wynikających z zadań i obowiązków służby BHP, nasi Pracownicy są gotowi i dyspozycyjni. Proponujemy jednak, by w najbliższym czasie ograniczyć do niezbędnego minimum sytuacje, w których dochodzi do bezpośredniego kontaktu między ludźmi.
Zachęcamy również do śledzenia bieżących informacji oraz wytycznych na stronach internetowych Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Narodowego Funduszu Zdrowia.