Psychologia pracy

Oceny pracownicze

  • personAdresaci: Menedżerowie, Specjaliści

Systemy ocen pracowniczych mają olbrzymie znaczenie dla rozwoju firmy. Sprawnie przeprowadzana okresowa analiza wyników pracy, pozwala na dokonanie selekcji najlepszych pracowników. Równocześnie jest to niezwykle przydatne narzędzie do tworzenia skutecznych systemów motywacyjnych zwiększających wydajność zatrudnionych osób. Kluczowym elementem ocen pracowniczych, który stanowi o ich sukcesie, jest stworzenie odpowiednich procedur oraz gruntowne przeszkolenie osób zajmujących się analizą efektywności innych pracowników.

Działamy w ponad 100 miastach w Polsce. Skontaktuj się z nami i powiedz, jakie są Twoje potrzeby, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

 

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracodawców oraz pracowników działu kadr.

 

Korzyści

Uczestnicy szkolenia poprawiają umiejętności dokonywania ocen pracownika i przeprowadzania rozmów oceniających, a także udzielania korygujących informacji zwrotnych, planowania i kontrolowania przebiegu rozmowy oceniającej oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

 

Program szkolenia „Oceny pracownicze”:

  1. Cele ocen pracowników:
    • ocena pracowników – obowiązek czy narzędzie motywacyjne?
    • zadania i relacje, czyli cele ocen pracowników,
    • efektywna komunikacja w procesie rozmów oceniających.
  2. Narzędzia motywacyjne rozmowy oceniającej:
    • ślepe uliczki oceny,
    • zasady przekazywania korygujących informacji zwrotnych,
    • najważniejsze pytanie rozmowy oceniającej,
    • asertywność oceniającego.
  3. Uwarunkowania psychologiczne ocen pracowników:
    • błędy poznawcze i ich wpływ na przebieg oceny,
    • stres oceny i sposoby jego minimalizowania,
    • jak rozumieć kryteria oceny?
    • oceny, czyli jak rozumieć poziomy spełniania kryteriów oceny?
  4. Prowadzenie rozmów oceniających:
    • planowanie rozmowy oceniającej,
    • planowanie ścieżek rozwoju zawodowego pracowników,
    • struktura rozmowy oceniającej I kontrola jej przebiegu,
    • radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
  5. Trening prowadzenia rozmów oceniających – symulacje rozmów oceniających z wykorzystaniem rzeczywistych arkuszy oceny okresowej.

 

Sprawdź też inne szkolenia i usługi z działu psychologia pracy, które mogą Cię zainteresować:

 

Interesuje Cię to szkolenie?

Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności

Rozumiem