Baza wiedzy

Komu należy zgłosić, że w pracy zdarzył się wypadek?

O wypadku w miejscu pracy należy niezwłocznie poinformować przełożonego. Zależnie od rodzaju wypadku i doznanych urazów, dokonuje tego poszkodowany bądź świadek wypadku. Jeżeli zgłosimy wypadek dalsze czynności i decyzje podejmowane są przez pracodawcę i osoby przez niego wyznaczone.
Poznaj nasze szkolenia BHP

Pozostałe pytania i odpowiedzi

Powrót

Zainteresowany szkoleniem BHP?

Skontaktuj się z nami i zapisz się na szkolenie jakiego potrzebujesz!

Kontakt

Poznaj również nasze kursy i szkolenia BHP

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności

Rozumiem